Zde najdete nejčastější otázky a odpovědi pro naše zákazníky

Jak přenést Vaše stávající číslo k 99mobile pomocí OKU (14 místné číslo)

Od 1.4. lze přenést číslo bez nutnosti kontaktovat stávajícího operátora. Stačí nám nahlásit Vaše mobilní číslo a kód OKU - toto číslo Vám bylo přiděleno ihned na začátku smlouvy opouštěným operátorem.

  1. Od stávajícího operátora máte k dispozici OKU (Ověřovací kód účastníka), které je potřeba pro přenos čísla.
  2. Objednejte si přenos čísla na infolince 799 999 999 nebo na úvodní stránce tohoto webu po vybrání požadovaného tarifu.Po odeslání objednávky přes formulář Vás budeme kontaktovat ohledně kontroly zadaných údajů. Po verifikaci všech sdělených údajů Vám posíláme novou SIM kartu, na kterou se Vaše číslo v naplánovaný den přenese.
  3. Aktivace nové SIM karty v síti 99mobile proběhne v naplánovaný pracovní den v časovém okně 0-6 hodin. Od této chvíle můžete využívat naše služby a mobilní číslo Vám samozřejmě zůstává stejné.

Doba trvání procesu  přenosu tzv. portace je 2 pracovní dny, konkrétně takto:

(0. den –  podání žádosti o portaci u přejímajícího poskytovatele služeb, 1. a 2. den – běží proces portace, vlastní portace proběhne na začátku 3. pracovního dne v časovém okně 0-6 hodin)

 

 

Podrobný výpis hovorů je k dispozici po přihlášení do samoobsluhy. Přihlašovací údaje jsou Vaše mobilní číslo jako jméno a PUK1 jako heslo (je uveden na kartičce od SIM karty). V samoobsluze najdete přehled všech odchozích i příchozích hovorů, odeslané SMS i vyčerpaná data. Pokud si nevíte rady s přihlášením, kontaktujte nás.

 

Přesměrování hovorů závisí na vašem konkrétním telefonu. Bližší informace o této funkci naleznete v uživatelské příručce k vašemu telefonu. Nastavit lze obvykle podmíněné a nepodmíněné přesměrování:

Nepodmíněné přesměrování: Všechny příchozí hovory budou automaticky přesměrovány na vámi zadané číslo nebo do hlasové schránky.

Podmíněné přesměrování: K přesměrování dojde, pouze pokud například nezvedáte telefon, máte právě obsazeno nebo se nacházíte mimo signál. V případě, že hovory přesměrujete na jiné číslo, budou přijaté hovory účtovány jako byste vy sami volali z čísla, ze kterého hovor přesměrováváte.

Pro zrušení všech přesměrování stačí vytočit na telefonu ##002#.

Kompletní ceník služeb naleznete na těchto stránkách v sekci Soubory ke stažení.

Samoobsluha je dostupná z těchto stránek v hlavní sekci (vpravo nahoře) Samoobsluha. Přihlašovací údaje jsou Vaše mobilní číslo jako jméno a PUK1 jako heslo (je uveden na kartičce od SIM karty). Pokud si nevíte rady s přihlášením, kontaktujte nás.

 

Mapu pokrytí mobilním signálem najdete na našich stránkách v jedné z hlavních sekcí s názvem Mapa pokrytí.

Přehled o počtu volných minut, tarifu a aktuální útratě naleznete na úvodní straně po přihlášení do samoobsluhy.