Vysněný tarif
Vytvořtě si svůj vysněný tarif a získejte slevu 150 Kč!
Doporuč a získej
Doporučte nás svým blízkým a dostanete slevu.
Léto je tady
Získejte slevu 10 % na nákup plavek.

Zde najdete nejčastější otázky a odpovědi pro naše zákazníky

Jak přenést Vaše stávající číslo k 99mobile

  1. Kontaktujte Vašeho stávajícího operátora s žádostí o ČVOP (číslo výpovědi opouštěného operátora).
  2. Jakmile budete mít 14 místné ČVOP, objednejte si přenos čísla na infolince 799 999 999 nebo prostřednictvím objednávkového formuláře http://www.99mobile.cz/objednavka/ .
  3. Po odeslání objednávky přes formulář Vás budeme kontaktovat ohledně kontroly zadaných údajů.
  4. Po verifikaci všech sdělených údajů Vám posíláme novou SIM kartu, na kterou se Vaše číslo v naplánovaný den přenese.
  5. Deaktivace SIM karty opouštěného operátora bude provedena v naplánovaný den mezi 0.00 a 2.00. Následně bude mezi 4.00 a 6.00 aktivována nová SIM karta v síti 99mobile. Od této chvíle můžete využívat naše služby.

ČVOP je platný 60 dní.

Přenos čísla je zdarma. Přidělení nového čísla s předvolbou 799 99.. je zdarma.

Podrobný výpis hovorů je k dispozici po přihlášení do samoobsluhy. Přihlašovací údaje jsou Vaše mobilní číslo jako jméno a PUK1 jako heslo (je uveden na kartičce od SIM karty). V samoobsluze najdete přehled všech odchozích i příchozích hovorů, odeslané SMS i vyčerpaná data. Pokud si nevíte rady s přihlášením, kontaktujte nás.

 

Přesměrování hovorů závisí na vašem konkrétním telefonu. Bližší informace o této funkci naleznete v uživatelské příručce k vašemu telefonu. Nastavit lze obvykle podmíněné a nepodmíněné přesměrování:

Nepodmíněné přesměrování: Všechny příchozí hovory budou automaticky přesměrovány na vámi zadané číslo nebo do hlasové schránky.

Podmíněné přesměrování: K přesměrování dojde, pouze pokud například nezvedáte telefon, máte právě obsazeno nebo se nacházíte mimo signál. V případě, že hovory přesměrujete na jiné číslo, budou přijaté hovory účtovány jako byste vy sami volali z čísla, ze kterého hovor přesměrováváte.

Pro zrušení všech přesměrování stačí vytočit na telefonu ##002#.

Kompletní ceník služeb naleznete na těchto stránkách v sekci Soubory ke stažení.

Samoobsluha je dostupná z těchto stránek v hlavní sekci (vpravo nahoře) Samoobsluha. Přihlašovací údaje jsou Vaše mobilní číslo jako jméno a PUK1 jako heslo (je uveden na kartičce od SIM karty). Pokud si nevíte rady s přihlášením, kontaktujte nás.

 

Mapu pokrytí mobilním signálem najdete na našich stránkách v jedné z hlavních sekcí s názvem Mapa pokrytí.

Přehled o počtu provolaných, převedených i zbývajích volných minut naleznete v zákaznické sekci u každého Vašeho čísla v sekci Statistiky služeb - Volání.