Obecné dotazy

Jak přenést Vaše stávající číslo k 99mobile pomocí OKU (14 místné číslo)

Od 1.4. lze přenést číslo bez nutnosti kontaktovat stávajícího operátora. Stačí nám nahlásit Vaše mobilní číslo a kód OKU - toto číslo Vám bylo přiděleno ihned na začátku smlouvy opouštěným operátorem.

  1. Od stávajícího operátora máte k dispozici OKU (Ověřovací kód účastníka), které je potřeba pro přenos čísla.
  2. Objednejte si přenos čísla na infolince 799 999 999 nebo na úvodní stránce tohoto webu po vybrání požadovaného tarifu.Po odeslání objednávky přes formulář Vás budeme kontaktovat ohledně kontroly zadaných údajů. Po verifikaci všech sdělených údajů Vám posíláme novou SIM kartu, na kterou se Vaše číslo v naplánovaný den přenese.
  3. Aktivace nové SIM karty v síti 99mobile proběhne v naplánovaný pracovní den v časovém okně 0-6 hodin. Od této chvíle můžete využívat naše služby a mobilní číslo Vám samozřejmě zůstává stejné.

Doba trvání procesu  přenosu tzv. portace je 2 pracovní dny, konkrétně takto:

(0. den –  podání žádosti o portaci u přejímajícího poskytovatele služeb, 1. a 2. den – běží proces portace, vlastní portace proběhne na začátku 3. pracovního dne v časovém okně 0-6 hodin)

 

 

V případě, že máte závazek u stávajícího operátora, má operátor ze zákona právo naúčtovat pouze 5% smluvní pokuty a to pouze první 3 měsíce užívaní služby. Po uplynutí této doby Vám nebude účtováno žádné penále.

Hlasový tarif lze měnit vždy ke konci zúčtovacího období na vyšší i nižší dle Vaší potřeby a žádost o změnu tarifu musí být zaslána emailem na info@99mobile.cz nejpozději 2 pracovní dny před koncem účtovacího období. Při změně hlasového tarifu se nepřevádějí volné minuty předchozího tarifu k novému tarifu. Datové tarify lze dokoupit kdykoliv a je vždy platný na aktuální kalendářní měsíc.

 

Naše služby si můžete objednat přes infolinku 799 999 999 nebo přímo na úvodní straně tohoto webu, kde si vyberete tarif, který spolu s číslem budete chtít využívat.

Mapu pokrytí mobilním signálem najdete na našich stránkách v jedné z hlavních sekcí s názvem Mapa pokrytí.

Kontaktujte zákaznickou linku vytočením čísla 4488 ze sítě 99mobile nebo 799 999 999 odkudkoli či emailem na info@99mobile.cz a připravte si Vaše identifikační údaje nutné pro sdělení PINu či PUKu.

Blokování čísel konkrétních volajících je možné provést přímo v rámci nastavení mobilního telefonu, pokud tuto funkci podporuje. Hovory od zablokovaného volajícího jsou v tomto případě automaticky odmítány. Jako operátor nemáme možnost konkrétní číslo zablokovat.

V případě požadavku na zablokování SIM karty nás kontaktujte na zákaznické lince 799 999 999 či emailem na info@99mobile.cz. Po zablokování SIM karty o číslo nepřijdete. Zašleme Vám novou SIM kartu s původním telefonním číslem.

Kontaktujte zákaznickou linku vytočením čísla 4488 ze sítě 99mobile nebo 799 999 999 odkudkoli. Za doručení a vyhotovení nové SIM karty je účtován poplatek dle platného ceníku, který je umístěn v sekci Kontakt a dále Soubory ke stažení.

Pokud si přejete ukončit (číslo úplně zrušit - vypnout) využívání našich služeb, je potřeba zaslat písemnou výpověď na adresu naší společnosti MAXPROGRES mobile, s.r.o., Traťová 1, Brno, 619 00. Výpovědní lhůta činí 30 dní.  Pokud si přejete číslo přenést k jinému operátorovi, sdělte mu OKU (ověřovací kód účastníka), který naleznete po přihlášení v samoobsluze v sekci Přehledy nebo Vám ho na vyžádání sdělíme.

  • Při aktivaci či přenosu čísla k nám zaplatíte první měsíc poměrnou část měsíčního paušálu a zároveň máte k dispozici poměrnou část volných jednotek podle počtu dní, kdy tarif v zúčtovacím období používáte. Datový tarif je účtován celý, jelikož je celý k dispozici, stejně tak tarify neomezené.

 

  • Při zrušení nebo odportování čísla je účtován za poslední měsíc celý měsíční paušál v plné výši, jelikož je celý k dispozici do data portace, stejně tak tarify neomezené a je možné ho celý vyčerpat.