Objednávky, platby a klientské účty

Samoobsluha je dostupná z těchto stránek v hlavní sekci (vpravo nahoře) Samoobsluha. Přihlašovací údaje jsou Vaše mobilní číslo jako jméno a PUK1 jako heslo (je uveden na kartičce od SIM karty). Pokud si nevíte rady s přihlášením, kontaktujte nás.

 

Platby je možné provádět příkazem z bankovního účtu, vkladem přímo na účet či inkasem (v takovém případě je nutné zaslat potvrzení o zřízení inkasa, abychom si platbu mohli inkasovat). Poskytujeme tarify s paušálem, který se hradí za měsíc zpětně dle provolané částky (nejedná se o předplacenou kartu).

Výši své aktuální útraty (volání i SMS) zjistíte kdykoliv v průběhu účtovacího období v samoobsluze na úvodní straně.

 

 

 

Veškeré potřebné doklady najdete v samoobsluze nebo Vám je zašleme na vyžádání.

První účtovací období začíná dnem aktivace či portace čísla a trvá do konce daného mesíce. Další účtovací obodbí jsou vždy jeden kalendářní měsíc (od prvního do posledního). Vystavené faktury mají 14 denní splatnost.

Kompletní ceník služeb naleznete na těchto stránkách v sekci Soubory ke stažení.

Pokud si přejete ukončit (číslo úplně zrušit - vypnout) využívání našich služeb, je potřeba zaslat písemnou výpověď na adresu naší společnosti MAXPROGRES mobile, s.r.o., Traťová 1, Brno, 619 00. Výpovědní lhůta činí 30 dní.  Pokud si přejete číslo přenést k jinému operátorovi, sdělte mu OKU (ověřovací kód účastníka), který naleznete po přihlášení v samoobsluze v sekci Přehledy nebo Vám ho na vyžádání sdělíme.